مدیر امور شعب بانک ملی ایلام:
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط شعب بانک ملی استان در سال جاری به مشاغل آسیب از دیده کرونا پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب یاسمی اظهار داشت: چهار هزار و ۴۱۹ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی(مشاغل آسیب دیده) بانک های این شعب در استان معرفی شده اند که از این تعداد تاکنون به ۲ هزار و ۴۸۱ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک ملی ایلام رتبه اول را در بین سایر بانک های استان از نظر پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان دارد، افزود: تسهیلات بخش کرونایی در استان ۲۱۶ میلیارد تومان است که سهم بانک ملی استان از این میزان ۷۰ میلیارد تومان است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام تاکید کرد: پرداخت تسهیلات بانک ملی به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا از شعب بانک ملی استان بدون مراجعه حضوری تسهیلات دریافت کنند و کارهای بانکی خود را انجام دهند.

یاسمی با اشاره به اینکه نشان بانک یکی از سرویس‌های جدید اپلیکیشن ایوا است، یادآور شد: کاربران از این طریق می‌توانند امور بانکی خود را بدون حضور در شعب بانک ملی انجام دهند.

وی اضافه کرد: این قابلیت در اپلیکیشن ایوا وجود دارد که افراد مشمول دریافت تسهیلات کرونایی، با وارد کردن کد ملی و کد کارگاه اقدام به ثبت نام برای دریافت تسهیلات کنند.

یاسمی با اشاره به اینکه این سامانه به منظور حفظ سلامت و رفاه حال مردم ایجاد شده است، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و شیوع بیماری کرونا اولویت اصلی همه مسوولان و مدیران حفظ سلامتی مردم و امیدآفرینی در جامعه است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی ایلام اضافه کرد: آمادگی حمایت از هر کارخانه و واحد تولیدی که در استان اقدام به تولید ماسک و موادضدعفونی و بهداشتی می‌کند را داریم تا مردم استان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

کارکنان بانک ملی ایلام ۲ میلیارد ریال به پویش مومنانه کمک کردند

مدیرعامل بانک ملی استان ایلام گفت: کارکنان اداره امور این شعب در مرحله اول پویش کمک‌های مومنانه با اهدای ۲ میلیارد ریال ۳۲۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

یاسمی افزود: در مرحله نخست پویش مومنانه کارکنان این شعب از محل آورده سهم خود ۲۱۰ میلیون ریال در قالب بسته ها غذایی بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه در دومین مرحله شرکت کارکنان این بانک در پویش مومنانه ۲ میلیارد ریال جمع‌آوری شد، اضافه کرد: با این مبلغ ۳۲۰ بسته غذایی شامل کالای اساسی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال تهیه شده که در اختیار افراد نیازمند توزیع شد.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام یادآور شد: علاوه بر بسته‌های غذایی، مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در قالب پکیج های بهداشتی شامل ۲۰۰  هزار ماسک و دستکش در بین نیازمندان توزیع شده است.

یاسمی تاکید کرد: برای گذر از بحران موج دوم شیوع ویروس کرونا، همه افراد باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم بدانند و از ماسک به عنوان موثرترین راه پیشگیری از ابتلای به این بیماری استفاده و ضمن استفاده از دستکش از فاصله گذاری هوشمند اجتماعی استفاده کنند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار