مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد؛
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت : صدا و سیمای مرکز ایلام با تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع ، هفته ی دفاع مقدس را گرامی می دارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 20 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بازوند  با اشاره به اینکه انتقال دقیق و درست دستاورد های دفاع مقدس به همگان به ویژه نسل جوان از اولویت های رسانه استانی است گفت : مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس با ایثار و شجاعت از مرز های کشور دفاع کرده و رسانه استانی مرکز ایلام در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطرات سلحشوری و از خود گذشتگی مردم استان را به بهترین شکل ممکن منعکس و به نسل جوان منتقل می کند .

وی با اشاره به اینکه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در معاونت های صدا ، سیما ، خبر وفضای مجازی رسانه استانی تولید و پخش می شود افزود : این برنامه ها در ساختار های نمایشی ، مستند ، ترکیبی،خبری ، سرود ، آهنگ های حماسی ، موشن گرافی و عکس نوشته به ابعاد مختلف دفاع مقدس در استان می پردازند .

مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام گفت : به همین مناسبت در معاونت سیمای مرکز، برنامه های تولیدی پلاک چهل ، افق روشن ، خانواده ، جوان ، کودک و برنامه های تامینی همچون سریال ، نماهنگ، مستند با موضوع دفاع مقدس و همچنین پخش زیر نویس به روی آنتن می رود.

بازوند افزود : رادیو ایلام نیز با تولید و پخش برنامه های تولیدی و تامینی همچون پلاک چهل ، چراغ راه ، ایلام و توسعه ، شوکیانه ،ری و رسم ژیان ، ایواره و خیر ، راه روشن ، روایت راوی ، نمایش و مستند های تولیدی به استقبال هفته دفاع مقدس می رود .

وی همچنین گفت :خبرنگاران ، گزارشگران و تصویر برداران معاونت خبر با تولید و پخش مجموعه ها ی خبری ، گزارش های تولیدی با مضمون دفاع مقدس و پخش از شبکه های سراسری و استانی ، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می دارند .

مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام افزود : معاونت فضای مجازی مرکز نیز در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آیتم هایی همچون ویدئو کلیپ ، استوری موشن ، بازنشر تصاویر دوران دفاع مقدس و همچنین پویش مردمی را در فضای مجازی نشر می دهد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار