امام جمعه دهلران :
فرماندار دهلران بیان گفت : یکی از مطالبات مردم شهرستان چهاربانده کردن مسیر دهلران به مهران و اندیمشک است.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 17 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسکری در حاشیه بازدید سعید جغتایی رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشوردر گفتگو با خبرنگار ما گفت : قطعه اول چهاربانده دهلران به اندیشمک به طول ۱۲ کیلومتر بهره برداری شده و قطعه دوم بطول ۱۸ کیلومتر با پیشرفت ۵ درصد نیازمند تسریع در عملیات اجرایی می باشد.

وی گفت : با توجه به حجم ترددها و بویژه در ایام اربعین درمسیر اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران نیازمند توجه ویژه است وتکمیل این پروژه از خواسته های اصلی مردم این شهرستان است.

عسگری بیان داشت: تعیین تکلیف پروژههای راه سازی در شهرستان ، حذف نقاط حادثه خیز بخصوص پیچ‌های نصریان از جمله موارد مطرح شده با رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشوربوده است.

فرماندار شهرستان دهلران افزود:یکی دیگر از مطالبات حوزه شهرستان جاده چمسرخ حاضرمیل بطول ۶۵ کیلومتر است که با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار می شود که با توجه به کمبود اعتبارات استانی نیازمند ترزیق اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ است که رایزنی در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در شهرستان گفت: از این مقدار ۱۸۰ کیلومتر راه شریانی و ۳۰۰ کیلومتر راه مرزی و انتنی و فرعی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار