رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام از فراهم شدن زمینه بازگشت به تحصیل دانشجویان مراجعه‌نکرده، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی به تحصیل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ 18 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر عباس سهراب‌زاده اظهار کرد: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان سراسر کشور برای ادامه تحصیل، مجوز لازم برای بازگشت به تحصیل دانشجویانی که تحصیل را نیمه کاره رها کرده و به دانشگاه مراجعه نکرده‌اند، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی، دریافت شده است.

وی با بیان اینکه طرح بخشودگی شامل دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن می شود، تصریح کرد: دانشجویان مراجعه‌نکرده با انگیزه ادامه تحصیل، حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای این دانشگاه ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام با تاکید بر اینکه برای ترم‌های این دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه از نیمسال اول تحصیلی سال ( ۱۴۰۰- ۹۹) قابل اجراست، گفت: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ یادشده برای دانشجویان وجود نداشته و این افراد با ثبت نام در مهلت مقرر از تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند خواهند شد.

در استان ایلام، ۸ مرکز دانشگاه پیام نور با ۵۰۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیئت علمی و بیش از ۴۰۰ مدرس مدعو فعالیت می‌کنند./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار