امام‌ جمعه ایلام ؛
امام‌ جمعه ایلام به وضعیت نامطلوب اقتصادی، در کنار نوسانات قیمت گذاری اقلام ضروری و مایحتاج مردم استان تاکید کرد و اظهار کرد: برای رفع مشکلات جوانان در حیطه اشتغال، مسئولان و نمایندگان با تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات مردم پای کار باشند.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 16 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: انتظاراتی که مردم از نماینده دارند با وظایف نماینده متفاوت و در حیطه کارهای اجرایی و مربوط به دولت است.

وی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با خداوند، افزود: فراتر از انجام امور دنیوی سعی در اصلاح و بهبود ارتباط با خداوند است و تنها راه در انجام بهتر امورات مردم، ارتباط با خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان اینکه داشتن وحدت رویه بین نمایندگان منتخب دو حوزه در استان به همراه برنامه ریزی بسیار حائز اهمیت است، افزود: مشورت و همفکری برای ارائه هرچه بهتر طرح‌ها و لوایح کارشناسی به کمیسیون‌های مختلف مجلس با استفاده از تیم‌های تخصصی نخبگان استان بسیار مهم است.

کریمی تبار در ادامه به وضعیت نامطلوب اقتصادی، در کنار نوسانات قیمت گذاری اقلام ضروری و مایحتاج مردم استان تاکید کرد و اظهار کرد: برای رفع مشکلات جوانان در حیطه اشتغال، مسئولان و نمایندگان با تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات مردم پای کار باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار