استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم برای پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط سخت، گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا هست ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این موضوع که قبلاً به صورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می‌یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می‌شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز دو نفر از مدیران استانی و البته خود من هم به صورت مستمر و هر ماه دوبار در این سامانه حضور می‌یابیم و ضمن ارتباط با مردم پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان هستیم.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که مدیران هر وعده‌ای که در سامانه سامد می‌دهند باید اجرایی کنند، تاکید کرد: اگر موردی مدیری وعده داده باشد و بر طبق زمان اعلامی حل نشده باشد با آن مدیر برخورد می‌شود.

وی در ادامه به یکی از مشکلات مطرح در این ارتباط مردمی اشاره کرد و گفت: در یکی از تماس‌ها در ارتباط با مشکل زمین برای ساخت مسکن معلولان بحث شد که مقرر شد ظرف یک هفته آینده زمین برای ساخت مسکن افراد واجد شرایط توسط بهزیستی و راه و شهرسازی تهیه شود.

استاندار ایلام اغلب مشکلات مردم را در تماس‌های تلفنی را مسائل معیشتی، تامین مسکن معلولان، جهیزیه و اشتغال مسائل عمرانی و … عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم بلافاصله با مسئولان مربوطه تماس گرفته شد و درخواست‌های مردمی با آنان مطرح و دستورات لازم نیز برای رفع موانع صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: به لحاظ درخواست‌های زیاد مردمی در حوزه مسکن و شهرسازی از مدیرکل محترم راه و شهرسازی دعوت شد همزمان در سامانه حضور پیدا کند تا ضمن بررسی موارد درخواستی برای رفع مشکل اقدام لازم انجام شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار