معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:
معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان ورزش بانوان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 15 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حمیرا  نیک سرشت در نشست هیات ریسه کمیته قهرمانی ورزش بانوان استان، اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران و قهرمانان استان در حوزه بانوان و شناسایی استعدادهای این عرصه از اولویتهای کمیته قهرمانی است که با زودی محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: این بانک اطلاعاتی باید به تفکیک مناطق و شهرستانهای استان و رشته های ورزشی انجام گردد تا بتواند به عنوان یک منبع برای فعالیتهای استعدادیابی و پرورش ورزشکاران مستعد مورد استفاده قرار گیرد.

نیک سرشت معرفی بانوان موفق ورزشکار را گامی در جهت ترویج ورزش خواند و گفت: معرفی پیشکسوتان و قهرمانان ورزش بانوان علاوه بر ادای احترام به این افراد، موجب معرفی الگو و ایجاد انگیزه برای سایر بانوان و علاقمندان به فعالیتهای ورزشی خواهد بود و برگزاری برنامه ها و فعالیتهای مختلف با حضور این افراد امکان جذب ورزشکاران و نیاز سنجی های میدانی بیشتر فراهم می شود. 

وی تاکید کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران و قهرمانان در کلیه رشته ها، معرفی ورزشکاران مربیان  مدال آوران ستاره های ورزشی و پیشکسوتان، تقسیم بندی شهرستانها و هیاتها بر اساس تعداد اعضا و نیاز سنجی استعدادیابی مصوبات نشست کمیته قهرمانی ورزش بانوان با معاون امور ورزش بانوان استان ایلام بود.

در حاشیه این جلسه ابلاغ های افتخاری این کمیته تخصصی به اعضا اهدا شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار