-جانشین انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و سلب کنندگان امنیت اجتماعی مردم، گفت: ۵۵ نفر از مخلان نظم و امنیت در ایلام دستگیر شده اند.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 14 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار کرد: اراذل و اوباش باید بدانند با اقداماتی که انجام می‌دهند نه تنها در دل مردم جایگاهی ندارند بلکه پلیس در راستای مطالبه به حق مردم، در صورت مشاهده هنجارشکنی آنان برابر قانون و با شدت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با اراذل و اوباش از نیمه دوم شهریورماه سال جاری اجرایی شده است، افزود: در مدت اجرای این طرح، تعداد ۵۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: به افرادی که قصد شرارت دارند هشدار می‌دهیم که پلیس با قاطعیت لازم و تمام اختیارات قانونی خود، با آنها برخورد می‌کند.

سرهنگ عزیززاده با اشاره به اینکه این طرح نیز در چند ماه گذشته در دستور کار پلیس بوده و در آینده نیز استمرار خواهد داشت گفت: نیروی انتظامی استان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، در کنار رافت اسلامی، با اقتدار در مقابل هرکس که بخواهد آرامش و آسایش مردم شریف استان را بر هم بزند می‌ایستد.

جانشین انتظامی استان ایلام با تاکید بر نقش دستگاه‌های مختلف، و همکاری شهروندان در اجرای این طرح افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تحرکات مشکوک و مخاطره‌آمیز اراذل و اوباش سطح استان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار