جانشین دادستان استان ایلام:
جانشین دادستان استان ایلام، گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب سد ایلام و به خطر افتادن سلامت عمومی همشهریان بایستی دقت و تمرکز بیشتری در دفع پسماند استان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 14 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ به دستور دادستان مرکز استان ایلام پس از جلساتی در خصوص شرایط و دفع پسماند شهری و بیمارستانی در سایت پسماند و نحوه دفع آن و نیز حوزه آبریز سد ایلام، روستاهای بخش مرکزی و بخش سیوان به منظور صیانت از  سلامت و امنیت بهداشتی مردم و جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی، امروز در مورخ یک گشت مشترک متشکل از جانشین دادستان عمومی وانقلاب  ایلام، بخشدار مرکزی، بخشدار سیروان، معاونت محیط زیست، مدیریت پسماند ایلام و قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد. 

در این گشت و بازدید مشترک، شرایط دفع پسماند استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان استان ایلام ضمن اشاره به این موضوع بیان داشت: با توجه به شروع فصل بارندگی به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب سد ایلام و به خطر افتادن سلامت عمومی همشهریان بایستی دقت و تمرکز بیشتری در دفع پسماند استان صورت گیرد.

 وی افزود: دستگاه‌های متولی نظارت حداکثری به منظور کاهش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم جاده‌ها و حوزه آبریز سد به عمل آورند. 

این مقام مسوول تصریح کرد: جدا سازی پسماند خشک از سایر پسماندها مستلزم فرهنگ سازی است و این امر به بهبود کیفیت محیط زیست کمک بسیاری می‌کند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار