مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به فراگیری آموزش های مهارتی امروزی و نوین، گفت: آموزش های مهارتی به یک هزار و ۵۰۰ مددجوی جویای کار در ایلام ارائه می شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 13 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: شرایط امروز جامعه در حیطه کسب و کارها ایجاب می‌کند که به سمت مهارت آموزی های نوین برویم و این نهاد به همین منظور برنامه‌هایی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: به همین خاطر بین کمیته امداد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام ارتباط و هماهنگی بسیار خوبی در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان وجود دارد و انتظار ما این است که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان علاوه بر آموزش‌های مهارتی به شیوه گذشته، زمینه آموزش‌های نوین و امروزی خصوصاً به صورت مجازی و غیرحضوری را نیز فراهم کند.

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه مشاغل نوین خصوصاً به صورت مجازی و خانگی رونق بسیار زیادی گرفته است لذا ارائه آموزش‌های مهارتی نوین توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای که متولی اصلی مهارت آموزی است ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه توانمندسازی از برنامه‌های اصلی و مهم کمیته امداد است گفت: به همین خاطر ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های این نهاد بوده و در راستای همین سیاست امسال تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ مددجوی جویای کار در استان ایلام دوره‌های مهارت آموزی را فرا گرفته‌اند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار