کد خبر: ۸۹۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 13 September 2020
عباس صیادی: تست انتخابی هیات گیلان برای حضور در قهرمانی کشور برگزار شد

 

 

نائب‌رئیس هیات قایقرانی استان گیلان با اشاره به تست انتخابی این هیات برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور گفت: تست انتخابی در رشته‌های روئینگ و آبهای آرام برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

عباس صیادی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی از برگزاری تست انتخابی علیرغم وجود شرایط ویژه تمرینی خبر داد و اظهار کرد: تست انتخابی در رشته آبهای آرام در مسافت 1000 و 500 متر برگزار شد و با همه محدودیت‌هایی که بچه‌ها داشتند رکوردهای خوبی ثبت شد و بهترین‌ها نیز به قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی درباره تست روئینگ نیز گفت: در رشته روئینگ نیز رقابت در مسافت 1000 متر با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور در این مسافت برگزار می‌شود داشتیم و نفرات برتر این رشته نیز مشخص شدند و برای قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

صیادی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد قایقرانان هیات گیلان در تست انتخابی بیان کرد: به هرحال با شرایط خاصی روبه رو هستیم و با همه مشکلات به نظرم رکوردهای خوبی توسط ورزشکاران ثبت شد و در قهرمانی کشور نیز حتما نتایج خوبی از بچه‌های گیلان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت رشته اسلالوم این هیات در رودخانه سفیدرود گفت: ورزشکاران اسلالوم ما نیز در منجیل در حال آماده‌سازی برای حضور در قهرمانی کشور هستند.

صیادی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی تصریح کرد: علیرغم همه شرایط فدراسیون تصمیم به برگزاری مسابقات گرفت و این نکته تا حدی باعث می‌شود انگیزه ورزشکارانی که مدتی از تمرین دور بودند و با اعلام برگزاری این رقابت‌ها دوباره شروع کردند برگردد. امیدوارم شرایط روال عادی خود را پیدا کند و همه ورزشکاران بتوانند به بهترین شکل تمرینات خود را دنبال کنند.

وی درباره حضور ورزشکاران پاراکانو گیلان در قهرمانی کشور نیز اظهار کرد: گیلان همیشه در بخش پارا یکی از بهترین‌ها بوده است و در دوره پیش‌رو نیز قایقرانان مختلفی در کلاس‌های اعلام شده آماده می‌شوند تا در رقابت‌ها شرکت کنند و حتما نتایج خوبی هم خواهند داشت.

صیادی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و ما هم تلاش می‌کنیم با بهترین نفرات در قهرمانی کشور حضور پیدا کنیم و نفرات بیشتری در تیم‌های ملی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار