دبیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از آغاز برنامه شور عاطفه ها با هدف کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ایلامی از روز یکشنبه ۲۲ شهریورماه از طریق فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 12 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد افزود: امسال برنامه شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۱ مهرماه با شعار «همدل می‌شویم در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان» همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان ایلام برگزار می‌شود.

وی به روش‌های در نظر گرفته شده برای مشارکت مردم در این طرح اشاره کرد و گفت: تصریح کرد: برای مشارکت در این طرح روش‌های گوناگون در نظر گرفته شده است که عمده این روش‌ها به صورت غیر حضوری و مجازی است.

موسی نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا تاکنون تصمیمی برای راه اندازی پایگاه فیزیکی در سطح شهر در نظر گرفته نشده و برنامه‌های این نهاد برای مشارکت مردم درگاه‌های مجازی و اپلیکیشن‌های طراحی شده در این زمینه و دیگر روش‌های غیرحضوری است.

وی ادامه داد: با توجه به نبود پایگاه فیزیکی، ارتباط با خیرین و نیکوکاران از طریق فضای مجازی و مشارکت در این طرح از طریق روش‌های مجازی و نوین از جمله روش‌های مشارکت و تمهیدات در نظر گرفته شده در این زمینه است.

موسی نژاد تصریح کرد: به همین منظور شماره کارت ۷۷۱۹-۹۹۸۸-۹۹۱۸-۶۰۳۷ همچنین شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* و نیز کد #۱۴* عمده ترین روش‌های غیر حضوری در نظر گرفته شده برای مشارکت مردم نوع دوست این استان است ضمن اینکه ادارات و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز در این مدت آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان در شور عاطفه‌ها است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار