فرماندار دهلران گفت: ۴۵ نفر عکاس و خبرنگار از رسانه‌های مختلف استان روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 11 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری اظهار داشت: این تعداد خبرنگار و عکاس از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، کانال‌های خبری مجاز فضای مجازی و صدا و سیما هستند که در شهرستان‌های مختلف حوزه انتخابیه دهلران استقرار دارند و با دریافت کارت شناسایی مجاز به تهیه گزارش و عکس از انتخابات هستند.

وی افزود: در شهرستان دهلران به عنوان مرکز اصلی انتخابات ۱۶ نفر واحد سیار صدا و سیما و ۱۲ نفر عکاس و خبرنگار از سایر رسانه‌ها در شعب مختلف این شهرستان مشغول فعالیت خبری و تصویری هستند.

عسگری یادآور شد: در شهرستان‌های آبدانان ۱۴ نفر، دره‌شهر یک نفر و بدره نیز ۲ نفر خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری این رویداد ساماندهی شده‌اند.

وی تاکید کرد: بیشتر این افراد را فعالان رسانه‌ای بومی و ساکن این شهرستان‌ها تشکیل داده‌اند و تعدادی از آنها نیز از مرکز استان به این حوزه انتخابیه آمده‌اند.

وی گفت: گزارش تصویری و مصاحبه با مسوولان و رای‌دهندگان نیز به فواصل مختلف از شبکه‌های سراسری مانند خبر و شما پخش می‌شود و خبرگزاری‌های رسمی نیز بازتاب حضور مردم این حوزه انتخابیه را در رسانه‌های خود منعکس و منتشر می‌کنند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار