تجمع اعتراض آمیز محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص)، امروز پنجشنبه ٢٠ شهریور ماه، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی امام جمعه ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 10 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام اظهار کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) در کشوری که داعیه حقوق بشر و تمدن اروپا را دارد جای تعجب نیست، زیرا این اقدام برای انحراف افکار عمومی جهان از جنایات استکبار جهانی و ایادی آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم با محکوم کردن اقدام پلید و توهین آمیز نشریه فرانسوی گفت: امروز رشد اسلام گرایی و ابلاغ پیام رحمت و مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام کریمی تبار در این تجمع اعتراض آمیز خواستار اتحاد، انسجام و همبستگی مسلمانان جهان برای ممانعت از دستیابی اهداف شوم استکبار شد.

تجمع‌کنندگان در این مراسم که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد با در دست داشتن پلاکارد و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار