امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام بر ضرورت تربیت و تعلیم طلاب متناسب با زمان حاضر تاکید کرد . گفت: برای شکوفایی استعداد طلاب در عرصه تعلیم و تربیت تلاش شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 08 September 2020

 به گزارش  تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بر نقش پیشگامی روحانیون در جامعه، و تعلیم و تربیت طلاب جوان متناسب با زمان حاضر، و روحیه جهادی و مدیریت تحولی تاکید کرد.

وی با تاکید بر نقش طلاب و حوزه علمیه در نشر فرهنگ عاشورایی بیان کرد: تقویت منبر حسینی برای تبلیغ مردم به دین و اخلاق و تلاش برای پیاده سازی پیام عاشورا در بطن جامعه اسلامی کشور از اولویت‌های شورای مدیریت حوزه قرار گیرد.

امام جمعه ایلام گفت: بسیاری از مساجد امام جماعت ندارند و از جمله وظایف اصلی طلاب پس از تحصیل علم خدمت بدون چشمداشت به مردم است.

کریمی تبار افزود: سعی شود طلاب پس از کسب تحصیل سطوح مختلف حوزه، و با تشکیل گروه‌های چند نفره علمی از طریق متفاوت رها نشوند و در مورد کتب درسی تفکر کنند، تا بتوانند مطالب عمیق، در قالب‌های امروزی را در اختیار محصلین آینده خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: نیروهای خوب و با انگیزه‌ای در مدارس علمیه داریم که برای شکوفایی استعداد آنان در عرصه تعلیم و تربیت باید تلاش شود، تا در آینده نزدیک مردم خوب استان از هدایت و ارشاد آنان بهرمند شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار