مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ایجاد ۱۳ هزار شغل برای نیازمندان ایلامی خبر داد و گفت: دستگاه انتظامی و کمیته امداد در زمینه آموزش، خدمات مشاوره ای و آسیب های اجتماعی همکاری می کنند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 07 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام،مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: بین نیروی انتظامی و کمیته امداد در سال‌های اخیر همکاری‌های بسیار خوبی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد وجود داشته است و با امضاء این تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه سرعت بیشتری می‌گیرد.

قنبر موسی نژاد ادامه داد: طرح کارورزی سربازان وظیفه فرزندان خانواده‌های مددجویی و همچنین معافیت فرزندان مددجوی واجد شرایط از خدمت سربازی از دیگر همکاری‌های کمیته امداد و نیروی انتظامی در خدمت به جامعه مددجویی بوده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ نوع خدمت توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می‌شود، افزود: اگر نبود چنین نوع خدماتی و اگر نبود همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌هایی همچون نیروی انتظامی، امروزه شاهد مشکلات و آسیب‌های بیشتر در بین خانواده‌های نیازمند این استان بودیم.

مدیرکل امداد استان ایلام با عنوان اینکه توانمندسازی مددجویان و ایجاد فرصت شغلی برای آنان از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است، افزود: در همین راستا در سه سال گذشته بیش از ۱۰ هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان این استان توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

موسی نژاد با ارائه آماری از وضعیت مددجویان مورد حمایت این نهاد و با اعلام اینکه هم اکنون بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۸۰۰ فرزند یتیم ،۲ هزار کودک زیر ۵ سال دارای سوء تغذیه، ۶۰۰ سرپرست خانوار بیمار و زمین گیر و ۴۵۰ زن شیرده از جمله جامعه مددجویی مورد حمایت کمیته امداد بوده که نیازمند توجه جدی و خدمت رسانی ویژه هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار