مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت ۲۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های ایلام خبر داد و گفت: با این تسهیلات بیش از ۱۵ هزار شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 06 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله شیرخانی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را در اتاق شیشه‌ای قرار داده و با شفافیت بیشتر پاسخگو عملکرد خود است.

وی افزود: اکنون سامانه‌های مختلفی راه اندازی شده که هر کدام بخش‌های مختلف این وزارت را بررسی و عملکردها را برای مردم بازگو کرده است.

شیرخانی تصریح کرد: این اقدامات در افزایش اعتماد عمومی و امنیت خاطر برای حضور در تعاونی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: سه هزار و ۲۹۵ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان فعالیت می‌کنند که این تعاونی‌ها با عضویت ۶۹۸ هزار و ۸۵ نفر (با احتساب اعضای تعاونی‌های سهام عدالت) تشکیل و ثبت شده و اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی نزدیک به ۲۶ هزار و ۴۲۷ نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: از ابتدای فعالیت بخش تعاون در استان تاکنون، ۲ هزار و ۷۵ طرح تعاونی از تسهیلات اعتباری بخش تعاونی استفاده کرده‌اند که این طرح‌ها با اخذ بیش از ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات توانسته‌اند ۱۵ هزار و ۶۹۲ فرصت شغلی ایجاد کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار