عاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، گفت: 133 هزار و 542 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دهلران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 06 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری گفت: 133 هزار 542 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دهلران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند که از این تعداد 67 هزار و 995 نفر مرد و  65 هزار 547 نفر خانم هستند.

وی افزود: 143 شعبه اخذ رأی ثابت شهری و روستایی و 64 شعبه سیار در حوزه انتخابی دهلران پذیرای رای گیری مردم این منطقه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فیلم تهیه شده تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه سال جاری در سه نوبت از صداو سیما مرکز ایلام پخش می‌شود.

دایر کردن ستاد انتخاباتی ممنوع است

نوذری ادامه داد: با توجه به مصوبات کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان، تبلیغات انتخاباتی نامزدها فقط در بستر فضای مجازی و رسانه صورت خواهد گرفت و دایر کردن ستاد ممنوع است.

وی اظهار کرد: این تصمیم با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ممنوعیت فعالیت‌های انتخاباتی در سطح شهرها، گرفته شده است.

نوذری یادآورد شد: اقدامات لازم جهت اخذ رأی با تمام توان و لحاظ کردن شرایط کرونا و وضعیت استان ایلام که در مرحله هشدار قرار دارد برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در ایلام فراهم ‌شده است.

استان ایلام با جمعیت 600 هزار نفری خود، دارای 3 کرسی نمایندگی در بهارستان است که در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی دو کرسی آن احراز و سارا فلاحی و علی‌اکبر بسطامی راهی بهارستان شدند.

 در حوزه جنوبی استان، شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره، انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است و در این مرحله بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم انتخابات با هم به رقابت خواهند پرداخت تا سومین کرسی نیز به نتیجه برسد و پازل نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی تکمیل شود./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
007
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
مشارکت این دوره کم است به خاطر کرونا
K.B
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
صددرصد مشارکت امسال کمه..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار