رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح ویژه نظم بخشی به ترافیک از پانزدهم شهریور ماه همزمان با بازگشایی فیزیکی مدارس درمعابر شهری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 04 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی تدریجی مدارس دراستان ایلام اظهار کرد: طرح ویژه ترافیکی پلیس به منظور تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا خواهد شد.

وی افزود: تامین ایمنی دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها و آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: بر اساس قانون از تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و همچنین بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو جلوگیری و با رانندگان خاطی برخورد می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مدارس به جای استفاده از خودروی شخصی برای حمل و نقل فرزندان استفاده کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار