استاندار ایلام گفت: آب و فاضلاب استان و فرمانداری ملکشاهی تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند فاز دوم پروژه‌ آب شیرین کن را افتتاح کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 31 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام، بر لزوم تعیین بازه زمانی مشخص برای رفع این مشکل تاکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین خواسته ها و مشکلات ملکشاهی بحث آب است.

وی از روند ۲ پروژه آبرسانی به این شهرستان انتقاد کرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم ملکشاهی رفع مشکل آب است که باید در اولویت جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی خواستار پیگیری بیشتر فرمانداری در خصوص تعهدات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در بحث آب و بیمارستان شد و گفت: تاکنون بنیاد مستضعفان نزدیک ۳۸ میلیارد تومان( اختصاص ۳۴ میلیارد تومان قبلا و اخیرا هم برای پروژه های آب ۴ میلیارد تومان) اعتبار محرومیت زدایی برای هلیلان در نظر گرفته است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه ضمن گله مندی از عدم پیگیری لازم برای جذب اعتبارات از بنیاد مستضعفان کشور خواستار تحرک و پیگیری بیشتر در این زمینه شد و یادآور شد: این شهرستان قبل از هلیلان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است اما در جذب اعتبارات خوب عمل نشده است که لازم است پیگیری های جدی تری در این راستا بعمل آید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار