برخی کاندیداها راه یافته به دور دوم که تنها برای کسب رای و رسیدن به کرسی بهارستان در یک سال اخیروارد  منطقه شده اند بدون توجه به شرایط حاکم بر منطقه تنها در تلاشند در سایه تهمت وافترا به افراد حقیقی وحقوقی هر طور شده  خود را به صندلی سبز بهارستان برسانند .
کد خبر: ۸۹۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 29 August 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور::درآستانه برگزاری تبلیغات انتخابات دور دوم کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در جنوب استان هستیم .این روزها دو کاندیداهای راه یافته به دور دوم هر کدام در تلاش هستند  تا توانایی و شاخص های خود را برای مردم از طریق فضای مجازی وحقیقی بیان نمایند  که امری بسیار طبیعی تلقی می شود .

اما برخی کاندیداها راه یافته به دور دوم که تنها برای کسب رای و رسیدن به کرسی بهارستان در یک سال اخیروارد  منطقه شده اند بدون توجه به شرایط حاکم بر منطقه تنها در تلاشند در سایه تهمت وافترا به افراد حقیقی وحقوقی هر طور شده  خود را به صندلی سبز بهارستان برسانند .

  فارغ از اینکه هنوز این افراد تعداد روستا ها وآبادی های حوزه انتخابیه را حتی از روی نقشه هم نمی دانند ! متاسفانه  در آستانه برگزاری انتخابات اقدام به تخریب خبرنگاران می کنند که این امر بیانگر آن است که این شخص بدون توجه وآگاهی به جایگاه رسانه نقد های گذشته خبرنگاران را در این بازه زمانی به رخ رقیب خود کشیده  وخبرنگا ران را لیدر تبلیغاتی رقیب  تلقی می کند !

اما زهی خیال باطل زیرا کارنامه خبرنگاران کارنامه ای  است سرشار از گفته های مردم، کارنامه ایست همانند یک اتاق شیشه ای که افراد مریض ومعلوم الحال وافراد دانا وخردمند به آن دسترسی دارند. خبرنگاران متعهد هیچ وقت با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند وهمراه وهمگام با مردم در تمام صحنه ها حضور چشم گیر دارند و ایمان داریم هرطرف که مردم باشند خبرنگار آنجا حضور خواهد داشت .

این روزها در فضای مجازی کانال های رها شده  وابسته به یک کاندید دور دومی  در حوزه جنوب به دور از اخلاق ورفتار اجتماعی اقدام به ترور شخصیتی فعالان رسانه حوزه جنوب به جرم عدم  همراهی ایشان را می نمایند که این بیانگر توخالی بودن وقافیه باختن مدعی نمایندگی مردم در بهارستان است !

مردمان حوزه جنوب وپیشکسوتان عرصه فرهنگ وهنر نیک میدانند که اهالی رسانه درسخت ترین شرایط و حوادث نظیر زلزله ، سیل ،کرونا چه نقش آفرینی هایی داشته اند. این خبرنگاران عدالت در نوشتن را همیشه سرلوحه کار خویش قرار داده اند .نقدها وحمایت ها بر گرفته از زبان خواسته مردم بوده است زیرا خبرنگاران راستین با شادی مردم شاد وبا مشکلات مردم همدرد می باشند.

خبرنگار بر حسب ویژگی ذاتی خود که مطالبه گر و پرسشگر است با نکته سنجی و نکته بینی که دارد به بیان مشکلات می پردازد و یکی از آرزوهای هر خبرنگار راستینی این است که بتواند در فضایی به دور از نگرانی و بدون لکنت زبان و ترس  به نقد بپردازند.

اماامروز تازه به دوران رسیده ها بدانند وارد بد میدانی شده اند که صداقت آنها (اهالی رسانه ) گربیانگر نیت شوم آنها خواهد شد ،چرا رسانه های گروهی روح مطالبه گری خود راهمیشه  به همراه دارند واگر برخی مصالح و شرایط حاکم بر منطقه نبود زوایای پیدا وپنهان گذشته وحال افراد را افشاگری می کردند.

اگر به زعم شما خبرنگاران لیدرانتخاباتی تلقی می شوند (که صد البته اینچنین نیست )این صاحبان اندیشه وقلم با وجدان وصداقتی که دارند می توانند  با علم و آگاهی و آسیب شناسی اجتماعی کمک شایانی در تبلیغات به سمت و سوی گرایش مردم به سمت کاندیدای با لیاقت با درایت داشته باشد  

واما نکته مهم وحائز اهمیت این است که چرا متولیان امنیت وداعیه داران حقوق شهروندی اجازه می دهند افراد معلوم الحال در فضای مجازی ناجوانمردانه آبروی دیگران را به سخره بگیرند تا مزد تخریب شدن دیگران را در پسا انتخابات دریافت کنند؟میطلبد متولیان انتخابات بویژه دستگاه قضا ، امنیتی و انتظامی به این مسئله مهم ورود نمایند زیرا این روند آبستن حوادث وحاشیه های فروانی است وعلاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار