مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در استان ایلام این برای نخستین بار است که وجوهات زکات در زمینه ساخت مسکن نیازمندان مصرف می‌شود و ما تلاش می‌کنیم چنین اقدامی را در آینده در زمره فعالیت‌های امداد استان قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 27 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد گفت: برای این واحد مسکونی به متراژ ۸۰ متر، بیش از ۱۲۰ میلیون تومان از محل وجوهات زکات و کمک‌های خیرین سیروانی هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه جمع آوری وجوهات زکات امسال دوبرابر سال گذشته بوده است ادامه داد: وجوهات زکات امسال علاوه بر مصرف آن در زمینه کمک به نیازمندان و ساخت مسکن، در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان نیز استفاده شده است که اتفاق مهمی در راستای توانمندسازی مددجویان است.

در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد به شهرستان سیروان از عملیات ساخت ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که با مشارکت این نهاد و تعدادی از خیرین سیروانی در حال ساخت هستند بازدید شد.

به گفته قنبر موسی نژاد مدیرکل امداد ایلام، خیرین سیروانی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای مشارکت در ساخت این واحدهای مسکونی اختصاص داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در پایان سفر نماینده ولی فقیه در این استان به سیروان در یک گفتگوی خبری گفت: با تلاش‌های در حال انجام توسط این نهاد و با مشارکت خیرین نیاز مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان سیروان تا پایان امسال به صفر می‌رسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار