بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تلاش می‌کنم حداکثر تا یکی دو ماه آینده به همان سطح آمادگی قبل از شیوع بیماری کرونا برسم.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 25 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل  از ایسنا،شهلا بهروزی راد ، بااشاره به احتمال اعزامش به رقابت‌های کاپ جهانی مجارستان در مهر ماه، اظهار کرد: اخیرا از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات دعوت شدم و درصورتی که شرایط کرونا اجازه دهدT به همراه مربی‌ام مسعود مهدوی نیا به این مسابقات اعزام خواهم شد.

وی بابیان اینکه بسیاری از مدال آوران رقابت‌های جهانی قایقرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در دنیا، ورزشکاران قایقرانی هم به مانند دیگر رشته‌ها در این مدت تمرینات منسجمی نداشته‌اند و در سطح آمادگی مناسبی قرار ندارند.

این بانوی قایقران کرمانشاهی اضافه کرد: در این راستا مدال آوران رقابت‌های جهانی قایقرانی تلاش می‌کنند با حضور در این رقابت‌ها یک خودآزمایی داشته باشند و سطح آمادگی خود را محک بزنند.

وی افزود: من هم به دلیل شیوع بیماری کرونا چندماهی را تمرین نداشتم و از حدود 40 روز پیش تمریناتم تخصصی‌ خود را در دریاچه آزادی از سرگرفته‌ام، با این وجود هنوز به سطح آمادگی 100 درصد نرسیده‌ام.

بهروزی راد با بیان اینکه تلاش می‌کنم تا زمان کاپ جهانی مجارستان آمادگی خود را به سطح مطلوبی برسانم، اعلام کرد: حداکثر یکی دو ماه زمان نیاز دارم تا دوباره همان ورزشکار قبل از شیوع کرونا شوم و رکوردهایی جهانی ثبت کنم.

وی افزود: شاید برای خیلی از ورزشکاران شیوع بیماری کرونا یک فرصت بود، اما برای من که بعد از مسابقات جهانی مجارستان و کسب سهمیه شش ماه تمرینات فشرده و منسجم پشت سرگذاشته و رکوردهای بالایی ثبت کردم، این بیماری و تعویق پارالمپیک به ضررم تمام شد.

ملی پوش پاراکانو قایقرانی ایران اعلام کرد: با این وجود، این روزها تمریناتم را بصورت منظم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دریاچه آزادی ادامه می‌دهم و امیدوارم بزودی دوباره به اوج برگردم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار