استاندار ایلام:
استاندار ایلام با اشاره به اینکه ماه محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت است، گفت: ملت ما، ملت امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 22 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز شنبه در پیامی به مناسبت ماه محرم اظهار کرد: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت است و عاشورا قله رفیع ایمان و انسانیت است که در محشر کربلا درس حریت و آزادگی را به عالمیان آموخت.

وی بیان کرد: امروز ملت ما، ملت امام حسین (ع) است. ملتی که همواره حافظان واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده‌اند تا بعد از گذشت هزار و چهارصد سال با تشکیل انقلاب اسلامی به تاسی از قیام کربلا با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ادامه دهنده راستین مکتب امام حسین (ع) باشند.

وی افزود: فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه به مردم دیار خادمین اربعین حسینی را تسلیت می گویم.

استاندار ایلام بی تن کرد: امیدوارم عزاداران در این ایام؛ ضمن حفظ شور و شعور حسینی (ع) در مراسمات و سوگواری‌ها، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار