جانشین فرمانده سپاه دهلران گفت : در هفته دفاع مقدس 145ویژه برنامه در متنوع در سطح شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی مرغزاری در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت : شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس شعار محوری (ما قوی هستیم ) می باشد که تبلور عینی آن را در همه عرصه ها در مقابل استکبار جهانی شاهد بوده ایم و الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه شده ایم.

وی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،و آغاز هفته دفاع مقدس و هفته دولت گفت: ما هرچه داریم از شهدا آزادگان وایثارگران داریم .

مرغزاری به ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد ، گفت:در این هفته 145 ویژه برنامه متنوع در شهرستان برگزار می شود که با توجه به شیوع کرونا عمده این برنامه ها از طریق فضای مجازی انجام می گیرد.

جانشین سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد : تجدید میثاق با شهدای گمنام،دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،رژه خودرویی و موتوری،برنامه های جهادی محرومیت زدایی و فضاسازی تبلیغی و فرهنگی از مهمترین این برنامه ها در این هفته هستند.

وی گفت : نسل جوان ما نیازمند آگاهی از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است که نیاز است در این حوزه تلاش وجدیت بیشتری صورت بگیرد

مرغزاری افزود : امروز مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل زور گویان به الگوی برای تمام مسلمانان جهان تبدیل شده است که این بیانگر موفقیت نظام ما در مقابل استکبار است.

وی گفت :انتظار است همه دستگاه ها در سطح شهرستان با فضا سازی مناسب هفته دفاع مقدس را همچون گذشته و با شکوه گرامی بدارند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار