مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام ؛
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: طرح ملی گفت و گوی خانواده ها نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها دارد.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 17 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛زینب شیرخانی اظهار داشت: این طرح سال ۹۷ طی تفاهم نامه ای بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و انجمن جامعه شناسی به امضا رسید که در ۲ مرحله در استان ها برگزار شد.

وی افزود: فاز اول این طرح در استان اجرا شد و اکنون فاز دو م آن در حال اجراست.

شیرخانی گفت: طرح ملی گفت و گوی خانواده از طرح هایی است که با هدف تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش ها در حریم خانواده اجرایی شده است.

وی، به مهارت افزایی در دل خانواده و افزایش دانسته های ضروری و حفظ ارتباط موثر بین اعضای خانواده اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم و دوازدهم برنامه ریزی و سیاست گذاری در سطح کلان و اجرایی خانواده ایرانی را مهم دانسته و با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم ها و کرونا باز در این حوزه تلاش می کند.

وی طرح ملی گفت و گوی خانواده را در بهبود ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر و تقویت مهارتها در برقراری ارتباط موثر به زوجین از دیگر ویژگی های این طرح برشمرد.

شیرخانی یادآور شد: در این طرح از ظرفیت متخصصان و کارشناسان حوزه خانواده استفاده شده است.

مدیرکل امور زنان استانداری ایلام گفت: توجه به سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، اجرایی کردن ماده ۱۰۲قانون ششم توسعه، تصویب شاخص های عدالت جنسیتی در سال ۹۷، تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده و تصویب آن در شورای برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه ها در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان با تبریک این روز اظهار داشت: احترام و تکریم بازنشستگان رسالت تمامی افراد جامعه، نهادها و سازمان هاست زیرا این افراد بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم سپری کرده اند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار