مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: جاده ارتباطی میشخاص در مسیر ایلام - بدره - دره شهر اول آبان ماه تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 17 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت: طول این مسیر چهار کیلومتر است که شروع بکار اجرایی آن سال گذشته در ۲ مرحله و با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با هدف اصلاح مسیر و حذف نقاط پرحادثه آغاز شد.

وی تاکید کرد: فاز اول این پروژه ۲ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال است که تا کنون که ۵۰۰ متر آن جهت تردد تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفته و پیمانکار مربوطه مشغول تکمیل یک و نیم متر باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: با توجه به تلاقی قسمت هایی از محل احداث این واریانت با جاده کنونی مشکلاتی در تردد خودروها در این محور وجود داشت که به همین خاطر تلاش می کنیم با تسریع در تکمیل این قسمت ها تردد خودروها تسهیل شود.

کاظمی اضافه کرد: آسفالت این قسمت ها برای سهولت تردد خودروها بوده و در این راستا مجموع مسیر نیز با تکمیل پل ها و اتمام مراحل خاک برداری و خاکریزی در آستانه مراحل روسازی (بیس و آسفالت ) قرار دارد.

وی از آغاز مطالعات انجام شده فاز دوم اجرای این پروژه نیز خبر داد و گفت: در صورت تزریق به موقع اعتبار عملیات اجرایی این قطعه نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام همچنین در خصوص وضعیت تونل های اول و دوم راه کربلا در مسیر ایلام - مهران نیز گفت: عملیات حفاری تونل اول به طول ۸۶۰ متر پایان یافته که به زودی کار پی کنی و لاینیگ آن آغاز می شود.

وی در خصوص تونل دوم راه کربلا افزود: عملیات حفاری این تونل نیز پایان یافته و هم اکنون آماده سازی دیواره ها برای اجرای لاینینگ( طاق بتونی) در این مسیر در حال انجام است.

وی در خصوص باند دوم برگشت منطقه کنجانچم بیان کرد: ادامه عملیات راه سازی این قطعه به طول ۹ کیلومتر برآورد شد که هم اکنون اجرایی این پروژه نیز آغاز شده است.

بخش میشخاص(سیوان) از توابع شهرستان ایلام ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار