استاندار ایلام گفت: صاحبان کسب و کارهای مختلف که از کرونا آسیب دیده اند برای بهره مندی از بسته حمایتی دولت در قالب تسهیلات ارزان قیمت اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 13 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۰هزار و ۲۳۰نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز ۱۱۲ میلیارد تومان از تسهیلات باقی مانده است افرادی که حتی فاقد بیمه هستند اما به دلیل کرونا کسب و کار آنها دچار آسیب شده است می توانند با ثبت نام در سامانه کارا از این بسته حمایتی دولت بهره مند شوند.

وی از بانک های عامل استان خواست: روند پرداخت تسهیلات پرونده های معرفی شده را سرعت بخشند و هرچه سریعتر نسبت به جذب مابقی تسهیلات اقدام کنند.

استاندار ایلام گفت: شهرداری، اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و جهادکشاورزی برای استفاده از این بسته حمایتی تا فرصت باقی است نسبت به معرفی افراد دارای بیمه و فاقد بیمه اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: برای هر فرد مبلغ ۱۲میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی استان خواست: برای استفاده از این فرصت تا سامانه باز است، اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: بسیاری از صاحبان مشاغل در بازدیدها و مراجعات از مشکلات اقتصادی و آسیب های کرونا گله مند اند اما برای دریافت این بسته حمایتی اقدام نکرده اند.

وی خواستار اطلاع رسانی بیشتر به افراد واجدشرایط از طریق دستگاه های تخصصی شد.

وی همچنین از بازاریان و اصناف خواست: واحدهای فعال که پروانه آنها تمدید نشده است و نمی توانند از این تسهیلات بهره مند شوند هرچه سریعتر نسبت به تمدید پروانه و دریافت تسهیلات اقدام کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار