نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خدمات و تلاش‌های مسوولان و این استان در ایام شیوع کرونا و مبارزه با آن در ذهن مردم استان ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 13 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با مسوول نهاد نمایندگی رهبری و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: مردم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه مجموعه مسوولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری کرونا راضی هستند و همواره قدردان زحمات آنان خواهند بود.

وی افزود: در ابتدای شیوع کرونا در استان، فشار روانی بیماری بر روی مردم و زندگی آنان بیش از خود بیماری بود اما هم اکنون پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم رعایت می‌شود و به یک فرهنگ تبدیل شده است و امیدواریم که این ویروس از زندگی بشر رخت برببندد.

امام جمعه ایلام گفت: در سفر اخیر معاون درمان وزیر بهداشت به استان ایلام به خوبی محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های استان اطلاع رسانی شد و امیدواریم در ادامه راه توجه ویژه‌ای به این استان محروم داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: تلاش، جدیت و دلسوزی برای خدمت صادقانه به مردم و جامعه از مهمترین خصوصیات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در کنار تخصص وی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: در ایام شیوع کرونا مجموعه مسوولان و کارکنان بیمارستان ها تلاش شایسته‌ای در راستای خدمت به بیماران داشته‌اند که امیدواریم این خدمت رسانی بیش از پیش تقویت شود.

وی تاکید کرد: پزشکان در کنار مراحل درمان بیماران به درددل و رنج و آلام آنان گوش دهند زیرا در روحیه و ایجاد آرامش روانی در بین آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست ضمن قدردانی از عنایت ویژه امام جمعه ایلام به حوزه سلامت اظهار داشت: بخش عظیمی از توان و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این شرایط در جهت مبارزه با کرونا اعم از پیشگیری، شناسایی، درمان و مراقبت بکار گرفته شده است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: تمام بخش ها و حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستند و مردم استان نیز قدردان زحمات و تلاش های شجاعانه و فداکارانه آنان خواهند بود.

وی یادآور شد: در سطح استان در شرایط فعلی و در راه مبارزه با کرونا با کمبود تخت بیمارستانی مواجه نشدیم که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام هاشمی گفت: پرسنل پزشکی و پرستاری و خدمات رسان با وجود طولانی شدن مقابله با کرونا به طور مناسب و رضایت بخش در حال خدمت هستند و تعداد زیادی از پرسنل و پزشکان و افراد خدمت رسان در سطح دانشگاه در راه خدمت به مردم به کرونا مبتلا شده اند که در این شرایط اگر مقدور باشد، تلاش کنیم که از خدمات و تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه آنان به خوبی قدردانی شود.

مسوول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گفت: معاون درمان وزیر بهداشت در جریان سفر به استان از خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی بسیار رضایت داشتند که نشانگر تعهد و دلسوزی مسوولان و کارکنان دانشگاه است.

وی افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام پیگیری‌های ویژه‌ای در سطح وزارت برای جذب امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: هم اکنون همگرایی و همدلی و همراهی ویژه‌ای در راستای مقابله با بیماری کرونا هم در سطح استان و هم در سطح دانشگاه وجود دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار