وزیر بهداشت گفت: نمی‌توانیم سطح سختگیری این پروتکل‌ها را کاهش دهیم. برای افرادی که در کنکور سراسری شرکت می‌کنند، سختگیری در رعایت پروتکل‌ها الزامی است.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام به نقل از تسنیم؛ دکتر سعید نمکی گفت: پیرو مذاکراتی که در رابطه با برگزاری کنکور داشتیم قرار بود که ما کنکور را در تاریخ مقرر در آخر مردادماه برگزار کنیم، اما امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس و رؤسای دو کمیسیون آموزش و بهداشت و درمان، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش گذاشتیم. ما پروتکل‌های سختگیرانه‌ای که برای صیانت از مردم این سرزمین ابلاغ کردیم و این پروتکل‌ها مقداری سختگیرانه‌تر از شیوه نامه‌های ابلاغی برای آزمون‌های دکترا و ارشد بود.

وی افزود: در این جلسه اعلام شد که برای برگزاری یک کنکور امن، ضروری است زمان بیشتری داشته باشیم یا سطح پروتکل‌ها را از لحاظ سختگیری به آزمون‌های دکتری و ارشد برگردانیم که ما اصرار داشتیم که نمی‌توانیم سطح سختگیری این پروتکل‌ها را کاهش دهیم و علتش این است که برای افرادی که در کنکور سراسری شرکت می‌کنند به دلیل سن پایین و عدم آگاهی از رعایت پروتکل‌ها در حد داوطلبین ارشد و دکترا، سختگیری الزامی است و باید فاصله گذاری را بیشتر کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: مسئولین حاضر در جلسه گفتند در این زمان کوتاه، امکان انجام این کار برایشان وجود ندارد و پیشنهاد کردند که کنکور در اواخر شهریورماه برگزار شود، تصمیم جلسه بر این شد که اگر نمی‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند این زمان به عزیزان داده شود و قرار شد این مسئله تعویق کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح و بررسی و در صورت تصویب، ابلاغ شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار