مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام :
مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام گفت : ۳۸ درصد کل تسهیلات ازدواج در سطح استان توسط بانک ملی پرداخت شده که این میزان پرداختی بیانگر توجه ویژه به امور جوانان و فراهم کردن ازدواج برای جوانان می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب یاسمی در نشست و گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت : خبرنگاران بازوی توانمند و مشاوری امین برای مدیران و مردم هستند و ارتقای عملکرد دستگاه های اجرایی بواسطه دلسوزی و نقدهای منصفانه اهل رسانه می باشد.

وی افزود: مسئولین باید دست یاری به سوی خبرنگاران دراز کنند و از نقدهای خیرخواهانه و راهکارهای ارائه شده توسط رسانه ها استقبال کنند و خبرنگاران را مشاور و امینی خوب برای خود بدانند و از رویارویی و ارائه عملکرد ها واهمه نداشته باشند.

یاسمی در ادامه به کارهای بزرگ بانک ملی در همه حوزه ها اشاره کرد و اضافه کرد: در موضوع کرونا کل اعتبارات استان ۲۱۶۰میلیارد ریال است و درراستای کمک به اقشار آسیب پذیر از این ویروس، ۷۰۰میلیارد تومان توسط بانک ملی متقبل شده که تا کنون ۷۶۰ پرونده تشکیل و وام دریافت کرده اند و یک سوم بودجه کرونای استان ایلام از محل اعتبارات داخلی خود بانک ملی پرداخت می شود و تا سقف ۱۶میلیون تومان خود وام گیرنده ضامن آن تسهیلات می شود.

مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام یکی دیگر از اقدامات مهم بانک ملی را پرداخت وام ازدواج برای جوانان ذکر کرد و یادآور شد: ۳۸ درصد کل تسهیلات ازدواج در سطح استان توسط بانک ملی پرداخت شده که این میزان پرداختی بیانگر توجه ویژه به امور جوانان و فراهم کردن ازدواج برای جوانان می باشد.

وی به موضوع کرونا و اثرات منفی آن درسطح جامعه اشاره کرد و گفت: ۲۱۰میلیون ریال توسط کارکنان بانک ملی استان به اقشار آسیب پذیر از این ویروس پرداخت شده و همچنین کمک های مالی به ارزش ۲ میلیارد ریال از طرف کارکنان بانک ملی خارج از کشور به استان ایلام اختصاص یافته است.

یاسمی به این میزان کمک نقدی خارج از کشور توسط کارکنان بانک ملی و نحوه مصرف آن اشاره ای داشت و یادآور شد: از این محل کمک تعداد یکصد هزار ماسک خریداری و در بین نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع و مابقی نیز برای خرید بسته های غذایی اختصاص خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: اولین بانکی که خدمات تمام الکترونیک به مردم ارائه می کند بانک ملی است که تعداد ۹۳ خودپرداز، ۲۶ دستگاه صدور کارت و ۱۵ دستگاه خود دریافت در ایلام هم اکنون فعالیت دارند.

یاسمی بیان داشت: در حال حاضر ۲ دستگاه وی تی ام(VTM) در مرکز استان فعال هست که در این دستگاه ها تمام خدمات بانکی در طول شبانه روز انجام می پذیرد و در واقع این دستگاه ها یک بانک کامل هستند که تمام فعالیت ها و خدماتی که در بانک ها صورت می گیرد را بصورت الکترونیکی و یک مشاوره از تهران ارائه می دهند.

در این نشست سوالاتی از جانب خبرنگاران ارائه و مدیر امور شعب بانک ملی استان به آن ها پاسخ داد.

بازدید از مرکز VTM و ارتباط با مرکز و ارایه توضیحات برنامه و عملکرد این دستگاه ها از دیگر برنامه امروز بانک ملی استان ایلام با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار