رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به پیگیری پلیس راه در خصوص روند اقدامات ایمن سازی در مسیرهای استان، بر اولویت بندی این اقدامات در محورهای پرخطر و پرتردد تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: ماموران پلیس راه استان به صورت مستمر وضعیت جاده‌های استان را پایش و ضمن احصای نقاط دارای نقص جاده یا مشکلات ایمنی، موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اعلام می‌کنند.

وی افزود: با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط در حوزه ایمنی ترافیک، تعدادی از نقاط که دارای فراوانی وقوع تصادفات در استان بوده‌اند شناسایی و در کمیسیون ایمنی راه‌های استان جهت تعیین تکلیف و اصلاح این مشکلات مطرح شده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اقداماتی در محورهای ورودی استان از جمله اسلام آباد- قلاجه – ایلام و حمیل به سمت ایلام انجام شده و بایستی این روند ادامه یافته و با سرعت عملیات‌های عمرانی ادامه یابد.

همتی زاده خاطر نشان کرد: در تعدادی از تقاطع‌های پرخطر در سطح استان، تقاطع‌های غیر همسطح در حال اجرا است که این موضوع می‌تواند به کاهش تصادفات شدید رانندگی کمک کند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام، گفت: پیشنهادات پلیس راه استان به کمیسیون‌های مربوطه در استان ارائه شده و لازم است با اولویت بندی اقدامات ایمن سازی، اقدامات عمرانی و بهبود زیرساخت‌ها بر محورهای پرتردد و پرخطر، متمرکز شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار