فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۳ میلیارد ریال با همکاری و اقدام مشترک پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اداره کل صمت استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لوازم خانگی در یکی از محله‌های شهر ایلام کرده، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و با همکاری بازرسان اداره صمت، طی هماهنگی با مرجع قضایی ضمن شناسائی و کشف انبار در بررسی‌های اولیه مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده است.

سردار یاری با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار