استاندار ایلام گفت: نباید عده‌ای با سنگ‌اندازی و سخت‌گیری و اعمال جرایم، فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: به عنوان مجموعه دولت باید با همراهی با واحدهای تولیدی در این شرایط سخت تحریم و کرونا حمایت خود را نشان دهیم زیرا نیاز است با مردم همراه شویم.

وی افزود: در خصوص واحدهایی که در این دوران کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده‌اند، بانک‌ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری همراهی خود در تقسیط بدهی‌ها و حذف جرایم را نشان دهند.

استاندار ایلام همچنین از بانک‌های استان خواست: مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی‌های بانکی را پرداخت می‌کنند، منابع دولت را باز می‌گردانند و خوش‌حساب هستند علاوه بر حذف جرایم در آزادسازی مازاد وثایق با آنها همراهی کنند.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: بانک و دستگاه‌های دولتی از مجریانی که تنها تسهیلات دریافت کرده و بدهی خود را به بانک پرداخت نمی‌کنند و خوش حساب نیستند، نمی‌توانند حمایت کنند.

وی به ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار