‫ مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بسیج به هر کاری ورود کند، موفق خواهد بود، گفت: ديدگاه هاي عملياتي بسيج بايد همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد تا در همه زمینه ها پیشرفت حاصل شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 10 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  روح اله نوریان در دیدار با اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید جهان آرا شرکت پالایش گاز ایلام رويكرد این پايگاه مقاومت را رويكردي فرهنگي و ورزشي عنوان كرد و افزود: بسيج يك تفكر و فرهنگ است و هر جا نياز باشد بايد حضوری فعال داشته باشد .

وی به حضور بسيجيان در زمان جنگ تحميلي و همچنين سيل سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج در زمان جنگ تحمیلی بعنوان پیشقراولان عرصه نبرد خوب درخشیدند و امروزه در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی تلاش می کند تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بسیج در هر جایی ورود کرده توانسته نقشه های دشمنان را در زمینه های مختلف به یاس و ناامیدی تبدیل کند،گفت: بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام با تکیه بر توان داخلی و به منظورعدم وابستگی به خارج، اقدامات قابل توجهی در زمینه های تخصصی پالایشگاه انجام داده اند که خروجی آن حمایت از تولیدات داخلی بوده است.

وی به با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه هر كسي در دل خود براي سرنوشت خود و سرنوشت ملت و آينده ايران اسلامي ارزش قائل باشد، او يك بسيجي است، تصریح کرد: بسيج و نخبگان می بایست در عرصه هاي مختلف علمي پژوهشي، پدافند غيرعامل و غیره حضوری فعال داشته باشند تا این واحد صنعتی بتواند در زمینه های مختلف روز به روز قله های ترقی را طی کند./م

در ابتداي اين ديدار" سيد سعيد موسوي" فرمانده پايگاه مقاومت شهيد جهان آرا پالایشگاه گاز ایلام گزارشي از اقدامات انجام شده این پايگاه در حوزه هاي مختلف فرهنگي ،ورزشي و غیره سال گذشته ارائه نمود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار