فرماندار چرداول گفت: خبرنگاران آیینه تمام نمای افکار عمومی هستند و چون از پشتوانه مردمی برخوردارند، کار و هدف آن ها باید برای خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 10 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  الیاس فتاحی  در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان چرداول اظهار داشت : خبرنگاری یک ضرورت برای جامعه است و رسانه و خبرنگاران جایگاه ویژه ای دارند که این ارزش و جایگاه را بواسطه پیام رسانی بدست آورده اند و تلاش ها و رسالت بزرگ آن ها در جامعه نمود روشنی دارد و یک حقیقت انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و رسانه ها گفتمان تعاملی، انتقاد سازنده و ارایه راهکارها را برای پیشرفت کشور انجام دهند و دولت تدبیر و امید از انعکاس واقعیت ها استقبال می کند و خبرنگاران مروجان حقیقت گویی و حقیقت جویی هستند.

فتاحی، امانتداری را یک شاخصه مهم خبرنگاری دانست و گفت: رسالت خبرنگاران و رسانه ها باید امیدآفرینی، روشنگری و معرفت افزایی باشد و با شرایط فعلی کشور نقش و اهمیت رسانه برای ایجاد امید و شورآفرینی و انعکاس دستاوردهای بزرگ نظام و دولت علیرغم تحریم های بی سابقه، بیشتر و مهم تر است و باید در این راستا تلاش های بیشتری انجام گیرد.

فرماندار چرداول به نقش مهم رسانه و خبرنگاران در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی پرداخت و یادآور شد: در دو حادثه مهم انتخابات در اسفند سال گذشته و شیوع کرونا خبرنگاران منشا خلق حماسه های بزرگی چون مشارکت بالای مردم در انتخابات و اطلاع رسانی مداوم در حوزه کرونا بوده اند و اگر اراده و همیت خبرنگاران نبود چه بسا نمی شد این دو حماسه را خلق کرد و هم اکنون نیز با نقش بزرگ اطلاع رسانی در سطح جامعه می رویم که زنجیره این ویروس را قطع و هر روز شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

وی اظهار داشت: خبرنگاران وحدت آفرین هستند و حلقه وصل بین مردم و مسوولان بوده و با اشاعه امیدو شعف و نشاط اجتماعی جامعه را به سوی پیشرفت سوق می دهند و هم افزایی بین مدیران و اصحاب رسانه باعث توسعه می شود و تک روی و انجام کارها به صورت انفرادی توفیقی در بر نخواهد داشت.

فتاحی تاکید کرد: مدیران شهرستان چرداول نقدپذیری و تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران را بیشتر و بهتر کنند و از هیچ مدیری کوتاهی در این مورد پذیرفتنی نیست.

وی بیان داشت: خبرنگاران در طول سال اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام و بیان مشکلات مردم را انجام وظیفه می کنند و این تجلیل در واقع ارج نهادن به خدمات ارزشمند این قشر زحمتکش است.

در این آیین جمعی از اصحاب رسانه دغدغه ها و نکته نظرات خود را ابراز و خواستار تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با آن ها و ارایه عملکردها برای اطلاع و آگاهی مردم از خدمات ارزشمند نظام و دولت شدند.

در ادامه با حضور فرماندار ، اصحاب رسانه و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام با نثار فاتحه و گل با آرمان های والای شهدا تجدید عهد و پیمان کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار