رئیس بسیج رسانه استان ایلام:
رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 10 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی‌نظری رئیس بسیج رسانه استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد؛ ساماندهی خبرنگاران از مهمترین اهداف بسیج و رسانه در سالجاری است.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به زودی درسطح استان منتشر می‌شود؛ عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، جهش تولید، آسیب‌های اجتماعی، رونق تولید، زیارت، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی از مهمترین محورهایی است که شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در این زمینه ارسال کنند.

مجتبی عبدالهی مسوول روابط عمومی سپاه، گفت: در برهه کنونی که دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کرده و این موضوع سبب دلگرمی مردم به نظام می‌شود.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی نشان از توجه نظام به خبرنگار است؛ این افراد همواره در راه انقلاب و آرمان‌های والای نظام قدم برداشته و این امر کمتر از شهادت نیست.

او اذعان داشت: خبرنگاران  در سال جهش تولید باید تلاش کنند با اطلاع رسانی اخبار به موقع و اعلام عملکرد مثبت مسوولان توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند تا اعتماد مردم به نظام و ولایت چند برابر شود./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار