مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: 100 درصد مدارس شهری استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 09 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: بر اساس نیازسنجی در بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش، 414 مدرسه شهری و 595 مدرسه روستایی استان به منظور ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شدند.

وی افزود: هم اکنون 100 درصد مدارس شهری استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ادامه داد: در حال حاضر باهمکاری شرکت مخابرات و آموزش و پرورش استان، اتصال 414 مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات برقرار شده است.

بیرامی در ادامه به هوشمندسازی مدارس روستایی اشاره کرد و افزود: از تعداد 595 مدرسه روستایی تعداد 298 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه هوشمند محیطی بهتر و پویاتر را برای یادگیری و بروز خلاقیت‌های دانش آموزان فراهم می‌کند،خاطرنشان کرد: استفاده هوشمند از تجهیزات و شبکه‌ ملی اطلاعات نیاز به بستر ارتباطی مناسب دارد و با توجه به پوشش حداکثری نسل سوم و چهارم اینترنت در مناطق مختلف استان، هوشمندسازی مدارس از دیگر فعالیت‌های مهم وزارت ارتباطات در استان است.

بیرامی در توضیح این پروژه، گفت: بر اساس تفاهم نامه هوشمند سازی مدارس کشور که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است، تامین لایه زیرساخت و ایجاد بستر ارتباطی مدارس استان را در کل کشور بر عهده دارد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار