امام جمعه چرداول:
امام جمعه چرداول گفت: ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان‌های چرداول و هلیلان به مناسبت عید غدیر توزیع شد. گفت: ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان‌های چرداول و هلیلان به مناسبت عید غدیر توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 09 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام احمد امرایی اظهار کرد: این تعداد غذا به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد در روستاها و شهرهای مختلف چرداول و هلیلان بویژه مناطق محروم تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: از این تعداد، بیش از ۲ هزار پرس مربوط به شهر هلیلان بوده و پخت این غذاها توسط کمیته امداد و ۴ آشپزخانه مردمی انجام گرفته و در روز عید غدیر توزیع شدند.

حجت الاسلام امرایی مناطق محروم را در اولویت توزیع این غذاها عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح در راستای پویش عید همدلی و کمک مومنانه است و در ایام محرم و صفر نیز این پویش ادامه خواهد داشت و نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند استفاده خواهیم کرد.

امام جمعه چرداول یادآور شد: از زحمات پرسنل درمان در ایام کرونا که با جان و دل تلاش می کنند و مدافعان واقعی سلامت مردم هستند و با جان و دل از بیماران کرونایی حمایت و حفاظت می کنند قدردانی می کنم و از مردم درخواست داریم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک زنجیره این بیماری را قطع کنند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار