استاندار ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، گفت: غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 08 August 2020

به گزارش ایرنا، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست؛ غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد. از این رو، غدیر ادامه رسالت محمد صلی الله علیه و آله در ولایت علی علیه السلام است.

غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است. غدیر روز بیعت و روزمیثاق است، در غدیر علی می آید تا ابراهیم وار بت های زمانه را در هم شکند و مسیر نبوت را هموار سازد و امامت را متجلی سازد.

بنابراین، غدیر عید ولایت و امامت و بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام برداریم.

فرارسیدن این عید سعید و فرخنده را که عید بزرگ مسلمانان است را به سادات عزیز، عموم مردم به ویژه مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند دلهای ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی گرداند.

در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار