رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، گفت: پویش ملی خاطره ‌نگار در راستای ثبت خاطرات، از تلاش‌های اثر بخش فعالان رسانه در آستانه هفته خبرنگار اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 07 August 2020
 

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد علی‌نظری  گفت: پویش ملی خاطره ‌نگار در راستای ثبت خاطرات، از تلاش‌های اثر بخش فعالان رسانه در آستانه هفته خبرنگار اجرا می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان می‌توانند با ارائه خاطراتی از تلاش‌های اثربخش خود در قالب متـن، پادکست صوتی، ویـدئو در این پویش شرکت کنند.

رئیس بسیج رسانه استان اظهار کرد: این پویش در محورهای پرداخت رسانه‌ای مشکلات مردم و پیگیری تا حصول نتیجه، نمایش همدلی مردم در بحران‌ها( کرونا، زلزله، سیل) ، نمایش جلوه‌ها و مؤلفه‌های اقتدار ملی و خاطراتی از تلخ و شیرین‌های فعالیت رسانه‌ای برگزار می‌شود.

علی‌نظری اضافه کرد: اصحاب رسانه برای شرکت در این پویش ملی می‌توانند حرکت مؤثر و تلاش خاطره ساز خود را در دنیای رسانه، با درج #خاطره_نگار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر و به مدت یک هفته لینک اثر را به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ ثبت کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران هم‌چنین می‌توانند برای شرکت در پویش استانی خاطره نگار با مراجعه به درگاه Aboozarha.ir و ثبت آثار خود، در جشنواره ی ابوذر سال 1399 شرکت کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار