مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی پدافند قوی در عرصه فرهنگی در برابر هجمات و شبیخون دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 07 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا غیاثی اظهار کرد: مهمترین دستاورد ماندگار جهاد دانشگاهی در نظام مقدس اسلامی در وهله نخست خود این تشکیلات انقلابی است که رویکرد انقلابی دارد در راستای اهداف انقلاب  گام به گام پیش رفته و منشاء خدمات بسیاری بوده است.

وی گفت: از دیگر دستاوردهای جهاد دانشگاهی میتوان به  پژوهشگاه رویان و از نظر فرهنگی به خبرگزاری های این نهاد اشاره کرد که به خوبی توانسته اند در پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و نظام نقش آفرینی کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام تصریح کرد: امروز نیازهای جامعه بسیار گسترده و متنوع شده اند و از سمتی محور فعالیت های فرهنگی در جامعه جهانی رسانه‌ای و مجازی شده است، پس در در این عرصه جهاد باید پیشرو باشد و با محتوا سازی ، مدیریت و هدایت و کار رسانه‌ای در حوزه فرهنگی بتواند پدافند قوی در عرصه فرهنگی در برابر هجمات فرهنگی و شبیخون دشمنان فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد کند.

  غیاثی با بیان اینکه انقلابی بودن جهادی بودن در کار و تلاش و مدیریت از ویژگی‌های جهاددانشگاهی است، تصریح کرد:  در مجموع بازیابی قوی و محکم و نیک است و جهاد دانشگاهی در مجموع توانسته موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: امروز انتظار می‌رود جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی در کنار سایر موسسات آموزش عالی به پرورش جوانان و دانشجویانی بپردازد که با رویکرد کاربردی و علمی برای پاسخگویی به نیازهای انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی آمادگی داشته باشند./ع

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار