جانشین انتظامی استان ایلام؛
جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه حرفه و شغل رسانه بسیار مهم،طاقت فرسا و اثرگذار است، گفت: تعامل با رسانه های استان ایلام اولویت انتظامی استان است.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ شهاب عزیززاده  گفت: رسانه‌ها با درج اخبار و حقایق روز جامعه و همچنین به روز کردن دانش رسانه‌ای خود می‌توانند مخاطبان خود را برای دریافت اخبار مطمئن اغنا کنند.

وی با بیان اینکه منابع خبری در دنیا بسیار متنوع و زیاد هستند و مخاطبان سریع اظهارنظر می‌کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش تاثیر گذاری برای مدیریت افکار عمومی داشته باشند تا مخاطبان خبرهای موثق خود را از رسانه‌های داخلی دریافت کنند و به خبرهای منتشره رسانه‌های خارجی که بیشتر جنبه شایعه پراکنی دارد اکتفا نکنند.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ روانی در تلاش است تا به صورت حرفه‌ای و انتشار اخبار دروغ و شایعه، مخاطبان خود را جذب کند که می‌طلبد در این زمینه رسانه‌های داخلی با هوشمندی و قلم تاثیرگذار خود، دشمن را در این زمینه ناکام کنند.

وی افزود: هدف اصلی رسانه‌های داخلی ناکام گذاشتن بیگانگان و حفظ امنیت اجتماعی است و در این راه روشنگری خبرنگاران بسیار تاثیرگذار است.

سرهنگ عزیززاده با بیان اینکه امنیت روانی در جامعه باید توسعه داده شود، گفت: برای جامعه امروز احساس امنیت یک امر لازم و ضروری است و همکاری با پلیس می‌تواند این موضوع را در سطح کلان ارتقاء بخشد.

جانشین انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت پایگاه خبری پلیس ایلام اشاره کرد و گفت: به اذعان همه خبرنگاران و رسانه‌های حوزه استانی، امروز پایگاه خبری پلیس به عنوان مرجع اخبار در استان شناخته شده است.

وی افزود: هر روز در استان با اخبار و وقایع مهم و مختلفی در زمینه‌های امنیتی انتظامی و ترافیکی روبرو هستیم که بلافاصله این اخبار توسط کارشناسان و خبرنگاران پایگاه خبری پلیس با رعایت ملاحظات امنیتی و انتظامی تولید، انتشار و در اختیار سایر رسانه‌های استان قرار می‌گیرد تا از شایعاتی که ممکن است در جامعه به وجود آید جلوگیری شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار