معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: در راستای ارائه خدمات مضاعف به عموم مردم، سامانه پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی انتظامی استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 05 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی پلیس، ناجا اقدام به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان‌ها کرده که یکی از مهمترین بخش‌های آن، ارائه خدمات مشاوره تلفنی به عموم مردم در قالب سامانه پلیس پاسخگو است.

وی با بیان اینکه رسالت ناجا، مبارزه همیشگی با آسیب‌های اجتماعی در تمام شرایط و موقعیت‌ها است، افزود: در این طرح هم استانی‌های عزیز جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و از کارشناسان پلیس در مراکز مشاوره و آرامش با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

وی ادامه داد: این طرح در راستای خدمات مضاعف، صرفه جویی در زمان و هزینه مردم و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع بیماری کرونا، راه اندازی شده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مرکز مشاوره آرامش با راه اندازی این سامانه و با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند در زمینه روانشناسی، مشاوره‌ای، مددکاری، روانسنجی و … آماده ارائه خدمات به تمامی شهروندان به صورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی است.

سرهنگ یاسمی گفت: امید است این سامانه، به عنوان پل ارتباطی میان مردم و کارشناسان مرکز مشاوره آرامش با همراهی هم استانی‌های عزیز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مثمر ثمر واقع شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار