دانشگاه علوم پزشکی ایلام در واکنش به مطلب منتشر شده از سوی این رسانه تحت عنوان پرسنل بیمارستان مصطفی خمینی ایلام مشکل ماسک والکل دارند !مبادرت به انتشار جوابیه ای نموده است .
کد خبر: ۸۸۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 05 August 2020

دانشگاه علوم پزشکی ایلام در واکنش به مطلب منتشر شده از سوی این رسانه تحت عنوان پرسنل بیمارستان مصطفی خمینی ایلام مشکل ماسک والکل دارند !مبادرت به انتشار جوابیه ای نموده است .

متن جوابیه به این شرح است :

مدیر محترم خبرگزاری تابناک

با سلام و احترام 

مطلب ذیل در پاسخ به گلایه پرسنل بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام در راستای توزیع ناعادلانه اقلام بهداشتی و حفاظت فردی در این مرکز درمانی به حضورتان ارسال می‌گردد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، دانشگاه با از خودگذشتگی و فداکاری پرسنل برای مقابله با بیماری کرونا با اقدامات پیشگیرانه در بخش بهداشت و اقدامات درمانی و پزشکی در بخش درمان؛ تلاش خود را معطوف نموده است.

 در این ایام شیوع بیماری کرونا بزرگترین و اصلی ترین سرمایه دانشگاه، پرسنل و پزشکان بیمارستانی در عرصه درمان بیماران محسوب می‌شوند و قطعاً هیچ مسئولی در دانشگاه پیدا نمی شود که با سهل انگاری در راه ابتلای پرسنل همکار خود گام بردارد.

اگر هم در این زمینه اقدامی صورت گرفته، در جهت مدیریت مصرف و ایجاد نظم و انضباط در توزیع و جلوگیری از بروز کمبودها در این عرصه بوده است.

مع الوصف دانشگاه علوم پزشکی ایلام به وجود پرسنل خدوم و فداکار خود که شبانه روزی برای سلامت مردم شریف استان تلاش می‌کنند، افتخار می‌کند و تلاش برای حفظ سلامت این پرسنل دلسوز و مسئولیت‌‌پذیر؛ کمترین خدمتی است که می‌تواند به آنان داشته باشد.

 یقیناً سلامت و ایمنی همکاران درسطح دانشگاه به ویژه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به عنوان مرکز اصلی درمان بیماران کرونا در استان از اولویت های دانشگاه بوده و مسئولان در این عرصه با ایجاد راهکارهایی همواره برای تامین اقلام بهداشتی و حفاظت فردی مصرفی این بیمارستان در تلاش بوده اند.

 در بازدید اخیر جناب آقای دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت از زیرساختهای درمانی استان؛ خدمات و عملکرد تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید مصطفی خمینی در راستای کاهش آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در استان؛ از دیدگاه ایشان در سطح کشور بی‌نظیر عنوان شد که افتخاری برای بیمارستان و به تبع دانشگاه علوم پزشکی محسوب می گردد.

قطعاً تهیه اقلام بهداشتی و حفاظت فردی مورد نیاز پرسنل و پزشکان این بیمارستان که برای دانشگاه و استان افتخار آفرینی نموده‌اند،  وظیفه‌ای است که مسئولان دانشگاه به دیده منت می‌پذیرند و برای تحقق آن تلاش خواهند کرد و در این مسیر هیچگونه قصور و کوتاهی از هیچ فرد و مسئولی پذیرفته نیست.

مسئله دیگری که ذکر آن در این مجال ضروری است، این مطلب است که تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان باعث شده که در ایام شیوع بیماری کرونا در عرصه تجهیزات پزشکی و حتی اقلام بهداشتی و حفاظت فردی در تمام نقاط کشور کمبودهایی احساس شود. اما این امر باعث نشده که این کمبودها متوجه پرسنل بیمارستانی شود.

 دانشگاه در این عرصه نهایت تلاش خود را همواره به کار گرفته که تامین اقلام بهداشتی و حفاظت فردی پرسنل و پزشکان بیمارستانی به پاس خدمات و تلاشهای شبانه روزی آنان، در درجه اول اهمیت قرار گیرد.

 در خاتمه نیز یادآور می‌شود که اگر از پرسنل محترم و زحمتکش بیمارستان شهید مصطفی خمینی؛ فرد و یا افرادی در نحوه توزیع سهمیه اقلام بهداشتی و حفاظت فردی شکایت و گله‌مندی دارند، از طریق مجاری قانونی در دانشگاه شامل حراست، بازرسی، نظارت بردرمان، رسیدگی به تخلفات اداری و.... اقدام نمایند تا مسئولان ذیربط این مسئله را پیگیری نمایند و یقین بدانند که اگر قصور، کوتاهی و اشتباهی چه به صورت عمدی و چه سهوی صورت گرفته باشد؛ بدون اغماض با فرد و یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار