مدیرکل پست استان ایلام؛
مدیرکل پست استان ایلام گفت: این اداره کل در ارزیابی عملکرد کیفی ارائه خدمات پستی، رتبه اول کیفی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 05 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛هدایت فیلی اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابی های عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استان های کشور در چهارماهه نخست سال جاری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور به صورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع به موقع، مدت زمان سیر مراسلات، مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

مدیر کل پست استان ایلام یادآور شد: شاخص‌های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.

فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار