استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از عموم فعالان رسانه‌ای خواست: روحیه نشاط و امیدآفرینی را در این شرایط سخت ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا در بین مردم تقویت کنند.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 03 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار اعضای هیات رییسه جدید خانه مطبوعات استان ایلام افزود: عرصه مطبوعات و رسانه، حوزه بسیار خطیر و ارزشمندی است به ویژه در شرایط فعلی اهمیت و رسالت کاری این قشر زحمتکش دوچندان شده است.

وی به برخی تحلیل‌های ارائه شده در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از این تحلیل‌ها منطبق با واقعیت نیست، بطور مثال جایی که مرکز آمار ایران مرجع رسمی و اصلی اعلام نرخ بیکاری و تورم است عده‌ای به صورت گزینشی بین آمارها تفاوت قائل می‌شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: نکته جالب اینکه هر آماری که جنبه منفی برای استان داشته باشد ولو اینکه مرجع مشخصی نداشته باشد استناد می‌شود اما گزارش مرکز آمار کشور زیر سوال می‌رود چراکه مثلا نرخ بیکاری استان کاهش یافته است.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: نکته جالب‌تر اینکه عده‌ای که تا چند ماه پیش گزارش همین مرکز در ارتباط با نرخ تورم استان چون بالا بود را با صدای بلند می‌گفتند و انتقاد می‌کردند حالا که این عدد کاهش یافته نه تنها حرفی از آن به میان نمی‌آید بلکه گزارش رسمی مرکز آمار را زیر سوال هم می‌برند.

وی اضافه کرد: ما تمام قد از رسانه‌ها حمایت می‌کنیم اما انتظار هم هست در این شرایط خاص که نیازمند امیدآفرینی در جامعه هستیم به تلاش‌ها، اقدامات و دستاوردها نیز پرداخته شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در این شرایط سخت از اول سال تاکنون شاهد افتتاح و شروع بکار بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان با حضور رییس جمهوری بصورت ویدیوکنفرانس بوده‌ایم که در نوع خود قابل توجه و کم‌نظیر بوده است و البته قریب ۲۷ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه دیگر آماده داریم که یک فاز مهم دیگر آن افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام در پایان همین ماه است.

سلیمانی‌دشتکی از تلاش اصحاب رسانه در موضوعات مختلف بویژه در بحث کرونا تشکر کرد و گفت: مجموعه اتفاقات مثبت و خوب در استان ایلام حاصل وحدت و همدلی همه دلسوزان نظام در استان است، بنابراین در ادامه نیازمند تداوم همین وحدت، همگرایی و انسجام برای غلبه بر مشکلات پیش‌رو هستیم.

گفتنی است در این نشست اعضای هیات رییسه جدید خانه مطبوعات استان ضمن بیان نقطه نظرات خود از زحمات و اقدامات مثبت استاندار ایلام در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه رسانه تشکر و قدردانی کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار