مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: مصرف بنزین در سال جاری(چهارماهه) در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا با کاهش ۲۲.۵ درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 03 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی‌اصغر چاغروندی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت‌های تردد و پروتکل‌های بهداشتی حاکم در جامعه و کاهش ترددها، مصرف فرآورده‌های نفتی در استان در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت (چهار ماهه سال) مصرف بنزین ۲۲.۵ درصد و گازوییل نیز ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از رشد ۲ درصدی گاز سی ان جی در سطح جایگاه های استان در این مدت خبر داد و یادآور شد: از دهم خرداد ماه تحویل گاز مایع( ال.پی.جی) در قالب سیلندرهای مورد نیاز مشترکان خانگی، صنعتی و اصناف از طریق ثبت نام در سامانه تجارت آسان و زیر ساخت بانکی انجام می‌شود و با قیمت مصوب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

چاغروندی در خصوص سوخت‌های حرارتی صنعتی در استان نیز تاکید کرد: در حال حاضر ۶ باب تاسیسات گاز مایع( LPG) در سطح استان فعال است که از این تعداد یک مورد در شهر ایلام قرار دارد.

وی با اشاره به شایعات رایج مبنی بر گران شدن قیمت گازوییل بیان کرد: تاکنون دستور عملی مینی بر افزایش قیمت گازوییل اعلام نشده است./م

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام افزود: در حال حاضر ارائه سوخت( گازوییل) به کامیون‌ها بر اساس پیمایش با ۲ نرخ، لیتری ۳۰۰‌ و لیتری ۶۰۰ تومانی(نرخ آزاد) عرضه می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار