استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: مدیران نباید در این شرایط ارتباط خود را با مردم قطع کنند و باید با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 03 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم برای پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط سخت، گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا است ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم بوده که همه باید از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به این موضوع که قبلاً به صورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می‌یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می‌شد، اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز مدیران استانی در این سامانه حضور می‌یابند و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بیشتر تقاضاهای مردمی موضوعات اجتماعی و مالی چون تقاضای وام، امهال اقساط وام‌ها، مشکل استخدام، کارهای عمرانی، درخواست‌های مالی و کمک‌ها و … بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار و مسائل پیگیری شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار