- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: دعای پر فیض عرفه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ۲ نقطه این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 30 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت رستمی افزود: در بیشتر شهرستانهای استان با توجه به نظر فرمانداران و امامان جمعه برنامه دعای عرفه لغو و تنها در ۲ منطقه شامل یادمان شهدای قلاویزان و مصلای ایلام با تعداد محدود و فاصله اجتماعی این برنامه برگزار می شود.

وی با ذکر اینکه اولویت این سازمان حفظ سلامت مردم در برنامه های فرهنگی و مذهبی است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات همچون سایر دستگاه ها تمامی برنامه های آموزشی، فرهنگی، مذهبی که لازمه آن اجتماع باشد را از ابتدای شیوع کرونا لغو و به شبکه های مجازی و اینترنتی روی آورده است.

وی با اشاره به اعیاد پیش رو، دعای عرفه و ماه محرم، گفت: نشستی با حضور مسوولان مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی برای برنامه ریزی شیوه برگزاری این آیین ها برگزار شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: این سازمان هیچ تاکید و اصراری بر برگزاری این محافل بصورت تجمع ندارد.

وی گفت: در خصوص دعای عرفه نیز بر اساس تاکید رییس جمهوری و مسوولان مرکزی سازمان تبلیغات این برنامه با رعایت کامل پروتکل و حفظ فاصله اجتماعی و ماسک زدن به عنوان برنامه محوری در مصلای ایلام با تعداد محدودی برگزار و بصورت مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیاز معنوی بخشی از جامعه که مطالبه گر در این زمینه هستند را نمی توان ندیده گرفت و باید این برنامه برای آنها در نظر گرفته شود./ع    

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار